|
www.suzukigsxr.fora.pl Forum miłośników SUZUKI GSXR
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fubu
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 0:12, 24 Mar 2010 Temat postu: spalanie |
|
|
chciałbym wiedzieć ile Wam palą gixy, bo mój po wiosennym pierwszym tankowaniu mnie zaskoczył.. w sumie wcześniej miałem inny sprzęt ale moja suzi 750 k4 łyknęła 10.8 l/100km przy jeździe miasto 1,2,3 i około 4-7 tyś obr. Wasze też tak palą?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bazyl GT
Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dolny Śląsk
|
Wysłany: Śro 20:48, 24 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Chyba sporo... ale niech się wypowiedzą posiadacze 750-tek. Moja 600 pali we Wrocku, przy podobnych obrotach/biegach koło 7 litrów - tak mi wychodzi z mojego wyliczenia.
Pozdr.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomeksv
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: pruszcz gdański
|
Wysłany: Śro 21:38, 24 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
moj 1000 przy mojej jezdzie nigdy mniej niz 10 a czasami i 12 lyka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fubu
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 16:59, 27 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
sprawdziłem filtr powietrza, jest nieźle zasyfiony z 2004r. hehe nikt go od nowości nie wymieniał. Zamówiłem już K&N, wymienię jeszcze świece i zobaczę jak wtedy mi spalanie wyjdzie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ukash750
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Śro 17:07, 07 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Moja Gixera 750 k7 przy trybie miejskim mieszanym pali kolo 7,5.Większość jazdy to 1,2,3,4 dwa pierwsze to guma.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fubu
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 10:46, 15 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
siemka, po wymianie filtra powietrza - założyłem nówkę K&N pali 8.6 przy dość sporym pałowaniu - 90% miasto biegi 1,2,3 i raz A4 ale poniżej 250 nie schodziłem ;p to chyba w normie już jest ale sie uspokoiłem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rossiustka
Dołączył: 31 Gru 2009
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 13:14, 15 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
moj gsxr 750k1 pali na trasie 150-170km/h 6,5 litra a w miescie 1,2,3 do 8000obrotów około 7 litrów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fubu
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 10:49, 19 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
traska już sprawdziłem w okolicach 5.7 do 6l/100km przy V=150
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
patrykt7
Dołączył: 28 Kwi 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 11:20, 28 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Witam! Założyłeś filtr K&N.. i teraz pojawia się pytanie, czy założyłeś przelotowy wydech i zestroiłeś moto? Wbrew pozorom, że to wtrysk, ma kompa itd. to po wymianie końcówki i filtra moto należy zestroić na hamowni. Tylko wtedy ma to sens. O tym, że końcówka powinna być dedykowana wspominać nie muszę. W przypadku gdy się nie zestroi moto, to po pierwszej przejażdżce wydaje się, że motocykl lepiej jedzie ale to tylko wrażenie akustyczne, ewentualnie minimalny przyrost mocy, którego zwykły rider nie odczuje. Pozdrawiam!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fubu
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 17:14, 28 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Kupiłem filtr K&N dlatego, bo można go myć co roku a nie wymieniać papierowe. Także jeśli się ma moto dłużej niż rok to zakup filtra się zwróci. Spalanie przy filtrze K&N będzie mniejsze nawet gdy mamy seryjny (nie przelotowy) tłumik bo silnik dostaje więcej powietrza - moc też minimalnie wzrośnie (5KM - tyle chyba deklaruje producent).
Przy założeniu do tego wszystkiego przelotu moc wzrośnie jeszcze bardziej, ale spaliny będą miały mniejszy opór podczas opuszczania komory spalania i nie będą się dopalały, co skutkuje stratami energetycznymi i większym spalaniem.
A do regulacji silnika (zestrojeniu) to ja mam taki stosunek, że to jest dla naiwnych i bogatych. Motocykl chodzi świetnie. W poprzednim moto (na gaźniku) też zmieniłem wydech na przelot - pseudomechanicy mówili że zaraz trzeba synchro robić.. silniczek pracował równiutko, a po jakimś czasie jak podpiąłem pod manowakuometr wszystko było OK.
Mam Yoshimurę przelot ale tylko po to, żeby mi samochody drogi nie zajeżdżały A z tą mocą to 5KM w tą czy w tą.. starczy mi na moto GP się nie wybieram
A historię z ciągłym regulowaniem i ustawianiem silnika przy wymianie każdej części można wsadzić między bajki.
POZDRO
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez fubu dnia Śro 17:22, 28 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fox
Dołączył: 28 Kwi 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Śro 22:21, 28 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Mój 1000 średnio przy spokojnej jeździe spala około 7-8 litrów, na trasie w 2 osoby udało mi się zejść poniżej tych wartości, ale w sumie połowę trasy przebyłem w deszczu także też bez szaleństw
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
patrykt7
Dołączył: 28 Kwi 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 11:10, 03 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
fubu napisał: | Kupiłem filtr K&N dlatego, bo można go myć co roku a nie wymieniać papierowe. Także jeśli się ma moto dłużej niż rok to zakup filtra się zwróci. Spalanie przy filtrze K&N będzie mniejsze nawet gdy mamy seryjny (nie przelotowy) tłumik bo silnik dostaje więcej powietrza - moc też minimalnie wzrośnie (5KM - tyle chyba deklaruje producent).
Przy założeniu do tego wszystkiego przelotu moc wzrośnie jeszcze bardziej, ale spaliny będą miały mniejszy opór podczas opuszczania komory spalania i nie będą się dopalały, co skutkuje stratami energetycznymi i większym spalaniem.
A do regulacji silnika (zestrojeniu) to ja mam taki stosunek, że to jest dla naiwnych i bogatych. Motocykl chodzi świetnie. W poprzednim moto (na gaźniku) też zmieniłem wydech na przelot - pseudomechanicy mówili że zaraz trzeba synchro robić.. silniczek pracował równiutko, a po jakimś czasie jak podpiąłem pod manowakuometr wszystko było OK.
Mam Yoshimurę przelot ale tylko po to, żeby mi samochody drogi nie zajeżdżały A z tą mocą to 5KM w tą czy w tą.. starczy mi na moto GP się nie wybieram
A historię z ciągłym regulowaniem i ustawianiem silnika przy wymianie każdej części można wsadzić między bajki.
POZDRO |
Widzę, że kolega ma swój własny pogląd na motocykle wbrew wszelkim normom. Tak więc nie będę Cię wyprowadzał z błędu i niech sobie kolega żyje w błogiej nieświadomości. Gdybyś pojechał na hamownie to dopiero byś się zdziwił. Pozdrawiam! Dyskusja dalej jest całkowicie zbędna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fox
Dołączył: 28 Kwi 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Pon 20:49, 03 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Niewątpliwie należy przyznać rację patrykt7'owi, jednak uważam, że dyskusja jest konieczna.
Filtr powietrza K&N nic nie daje jeśli nie zmienia się wałków rozrządu na sportowe. Wystarczy przyłożyć ucho w paddocku w Poznaniu by usłyszeć pare mądrych rad. Ze względu na czas otwarcia krzywek (ich kształt oraz wysokość) silnik nie jest w stanie zaciągnąć więcej powietrza i tyle. Poza tym wole lepiej filtrujący filtr seryjny.
Odnośnie wydechu, uważam, że konieczna jest regulacja i synchro wtrysków. Manowakuometry, tak jak ustawianie na słuch odeszły już dawno w przeszłość, teraz używa się przyżądów elektronicznych takich jak ten:
Osobiście moge powiedzieć jedynie tyle, że po założeniu kompletnego układu wydechowego Yoshimury miałem problemy z moją k5, po prostu nie chciała "iść z dołu". Regulacja i synchro było konieczne - ale na profesjonalnym sprzęcie!
Teraz mój 1000 ciągnie z dołu jak dieselek
Jeśli chodzi o wydechy to warto by było jeszcze wspomnieć o EXUP'ie ale to już temat na inną rozmowę...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
patrykt7
Dołączył: 28 Kwi 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 10:34, 04 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Kolega fox mądrze wyczerpał temat dla potomnych. Popieram i jestem takiego samego zdania, a pseudoznawcom którzy zakładają przeloty bez żadnych regulacji myśląc, że moc wzrosła o 5KM (haha) życzę bezawaryjności ich sprzętów a zaworów przede wszystkim. Pozdrawiam!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|